El tràmit administratiu per fer realitat el futur jardí de l’Ermita de Sant Jeroni, al barri dels Orriols, ha donat un pas més este matí en proposar el Servici de Contractació a la Junta de Govern Local la convocatòria d’un procediment obert per executar eixes obres i l’aprovació dels plecs de condicions i el gasto corresponent.

La regidora delegada de Parcs i Jardins, Pilar Soriano, ha explicat que es tracta d’una bona notícia per a poder posar en marxa “un projecte molt important que des del Govern de la Nau hem volgut dissenyar amb el veïnat de la zona per a donar resposta en les millors condicions possibles a totes les seues reivindicacions històriques”.

Una vegada es publique al Butlletí Oficial de la Província de València, totes les empreses interessades a executar este projecte coneixeran les condicions, els terminis i el pressupost, de mig milió d’euros, i podran presentar-se a la convocatòria “per transformar eixe descampat de l’ermita en un punt de trobada veïnal”.

Durant el primer semestre de l’any passat el veïnat del barri pogué desenvolupar juntament amb el personal tècnic municipal del servici de Parcs i Jardins una reflexió col·lectiva per tal de definir els usos, els equipaments i el tipus de zona verda que volien per a eixe solar del barri, en un procés coordinat en col·laboració amb la Regidoria de Participació.

“Continuem rehabilitant la València abandonada pels governs del Partit Popular i ho fem, com sempre, escoltant i col·laborant amb la ciutadania, que és qui farà ús del futur parc, durant tant de temps reclamat per les persones que viuen en este barri. Els Orriols, com la resta de barris perifèrics de la ciutat i tots els seus pobles, és part fonamental de la ciutat i així és considerat pel Govern de la Nau”, ha afirmat Soriano per a finalitzar.